Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūra,

ko parasti sauc VSAA,

ir Labklājības ministrijas iestāde.

VSAA maksā valsts naudu tiem cilvēkiem,

kuri nestrādā un nepelna algu.

Valsts naudu iegūst no nodokļiem.

Nodokļus maksā tie, kas strādā.

Naudu VSAA maksā tad,

ja cilvēks saslimst,

ja zaudē darbu.

VSAA maksā naudu arī par  bērniem.

VSAA darbinieki izskaidro,

kādus pabalstus un pensijas var saņemt.

VSAA arī izrēķina, cik tie ir lieli.

VSAA izmaksā naudu bankās.

Naudu mājās var aiznest arī  pastnieks!

Konsultācijas var saņemt, ja raksta uz e-pastu konsultacijas@vsaa.gov.lv