Procesa apraksts
-
Pakalpojuma pieprasīšana
Lai pieprasītu pabalstu, jāaizpilda noteiktas formas iesniegums, kas adresēts VSAA.
Iesniegumu var iesniegt:
• elektroniski - izmantojot oficiālo elektronisko adresi (e-adresi) vai e-pastu (iesniegums jāparaksta ar drošu elektronisko parakstu, kas satur laika zīmogu);
• klātienē (pieprasot pakalpojumu, jāuzrāda personu apliecinošs dokuments (pase vai ID karte));
• pa pastu.
Iesniegumu klātienē var iesniegt jebkurā VSAA klientu apkalpošanas centrā.
Iesniegumā jānorāda vēlamais lēmuma saņemšanas veids. -
Pakalpojuma saņemšana
Ja ir aktivizēta e-adrese, tad lēmumu VSAA nosūtīs uz e-adresi neatkarīgi no tā, kā iesniegts iesniegums.
Ja nav aktivizēta e-adrese, tad lēmumu var saņemt atbilstoši iesniegumā norādītajam lēmuma saņemšanas veidam: portālā Latvija.gov.lv, klātienē jebkurā VSAA klientu apkalpošanas centrā vai pa pastu.
Pabalstu var saņemt ar piegādi dzīvesvietā vai izvēlēties to saņemt ar pārskaitījumu uz iesniegumā norādīto Latvijas Republikas kredītiestādes kontu, pasta norēķinu sistēmas kontu vai citā Eiropas Ekonomikas zonas valstī atvērtu maksājumu kontu, kurā var ieskaitīt maksājumu eiro valūtā, ieturot no pabalsta bankas vai kredītiestādes komisijas maksu par pārskaitījumu ārpus Latvijas Republikas.