Projekta mērķi:
- Nodrošināt vienotu un centralizētu ārzemnieku reģistrēšanu un uzskaiti publiskajā pārvaldē;
- Atvērt Latvijas elektronisko vidi ārzemniekiem, nodrošinot iespēju ārzemniekiem izmantot publiskās pārvaldes e-pakalpojumus un drošu komunikāciju ar institūcijām Latvijā;
- Atvieglot personai piešķirto statusu pārvaldību un apliecināšanu.
Projekta galvenās darbības:
- Fizisko personu reģistra informācijas sistēmas (turpmāk FPRIS) plānošana;
- prasību izstrāde konsultāciju sniegšanas un kvalitātes vadības iepirkumam;
- FPRIS izstrādes un ieviešanas atbalsta iepirkums;
- Programmatūras drošības audita un veiktspējas audita iepirkums;
- Projekta ieviešanas uzraudzības iepirkums.
- FPRIS izstrāde:
- FPRIS programmatūras izstrāde;
- datu apmaiņas funkcionalitātes izveidošana ārzemnieku datu reģistrēšanai un vārda un uzvārda atveidei latviešu valodā;
- jaunu pakalpojumu izstrāde un esošu pakalpojumu pilnveide;
- virtuālās identitātes piešķiršana.
- FPRIS ieviešana, t.sk.:
- datu migrācija;
- administratoru un lietotāju apmācība.
Projekta īstenošanas periods: 08.03.2018. – 07.07.2021.
Projekta budžets:
5 000 000 euro, t.sk., 85% jeb 4 250 000 euro tiek segti no Eiropas Reģionālās attīstības fonda finanšu līdzekļiem
Projektu īsteno:
Pilsonības un migrācijas lietu pārvalde
ar šādiem Projektā iesaistītajiem sadarbības partneriem:
- Valsts reģionālās attīstības aģentūra
- Iekšlietu ministrijas Informācijas centrs
- Kultūras informācijas sistēmu centrs
- Valsts ieņēmumu dienests
- Uzņēmumu reģistrs
- Tiesu administrācija
- Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūra
- Latvijas Zvērinātu notāru padome
Kontaktpersona:
Projekta vadītājs – Lauris Lenerts (Tel. +371 67038749; e-pasts Lauris.Lenerts@vsaa.gov.lv).